Alexandra Micaela Rylander

2010-05-27
20:01:42

Torsdagspass
Idag har jag haft kundpass i skolan, det var jätte längesedan jag var där på en torsdag då vi brukar ha frisördag. Så det var verkligen jätte kul att få ta emot kunder igen! Jag fick ta en skäggklippning och sen på eftermiddagen en färgning med Denize ;D Det gick super bra, tror båda kunderna blev riktigt nöjda ^^
Jag har inte gjort så mycket idag var helt slut när jag kom hem, men tänkte peppa mig själv och gick ut en långpromenad med hunden. Sen när jag direkt kom innanför dörren la jag mig i sängen och somnade, hihi. Nu har jag ätit skit god middag, thaimat! Jag älskar thaimat, kyckling med cashewnötter och varma grönsaker, mmm mums! Men det är varma grönsaker det ska vara mest av :D 

Hoppas jag orkar gå upp i morgonbitti för att komma iväg till gymmet. Jag är ledig imorgon så det ska bli super skönt, har hela dagen fri! Så ska börja med ett gympass, och springa lite och sen lyfta vikter. 

 Snart kommer Jimpa, då blir det Vampire Diaries och myspys :)<3



Ha en jätte fin kväll, puss

Kommentar:
#1: Amis

Fin blogg =)

2010-05-28 @ 09:43:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: