Alexandra Micaela Rylander

2010-09-17
18:40:37

fredag kväll och helt otaggad
mmmmmm, nu har jag varit och köpt kebabtallrik! En riktig fredagsmiddag :D Det blir varken fest eller krogen ikväll, jag är fortfarande förkyld och typ no cash. Dessutom har jag faktiskt inte alls lust att ut och röjja i helgen, vill bara vara hemma och ta det lugnt, jag kanske känner annorlunda imorgon. Men just nu för tillfället så är det ett BIG nono :) Alleballe ville ju att jag skulle följa med ut imorgon, men vi får se hur det blir, om jag har kryat på mig så att säga! ^^ Ska bara krypa ner i sängen sen och titta på lite film, det ska bli riktigt myspys :]

Var förbi centrum en snabbis också och fixade hem det här :)

Kommentarer:

åh gud va gott det lät!

2010-09-18 @ 01:13:17

Svar tack så jätte mycket gumman & desamma. :)

2010-09-19 @ 14:59:44
#3: Anonym

har du haft en bra helg?

kram

2010-09-20 @ 21:04:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: