Alexandra Micaela Rylander

2010-09-21
17:52:46

Pluggnörd?
Jag trodde jag hade massor och göra när jag kom hem, men det har jag inte. Alla läxor är gjorda, tror inte vi har någon natur, om vi inte har börjat med astronomi helt plötsligt(?). Alla frågor är ju redan besvarade i boken om atomerna, så jag tror jag är klar med det. Det ända som behövs är att jag upprepar religionspappret, och nöta in igen och igen, men jag känner jag att jag har ganska bra koll på läget där med. Så vad finns det mer att göra? 
Mitt färdigskrivna papper om gotiken, som vi har till redovisningen imorgon, det är ju också klart. Eller klart och klart, men det fick duga. Förstår mig inte på artiktektur ändå så :O

Idag har jag haft projektarbete med mina kära vänner, vi har kommit fram till en hel del idag i alla fall. Att vi alla måste ta mer ansvar i allting. Och jag känner att jag inte har hjälpt till ett piss, men det finns inte så mycket att göra i det område jag hade ändå, kände jag(?) Gå med i vårt grupp här, High Lights UF 109250352430208&v=app_2344061033&ref=ts#!/group.php?gid=109250352430208&v=wall&ref=ts Eller gå in på fb, och sök på Highlights UF.. Sedan har vi en hemsida också, men den är inte helt klar än.

Efter skolan åkte jag in till stan en stund och hittade lite fina kläder på H&M, kan visa dom senare :)

Kommentarer:
#1: sandra

ni har prov på fredag i natur tror jag

2010-09-21 @ 21:02:31
#2: Alexandra

Okej tack så mycket :)

2010-09-21 @ 21:20:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: