Alexandra Micaela Rylander

2011-04-18
19:01:51

Första lovdagen !


Dagen började med ett glas juice och bärsmoothie :D Uppfriskande!

Sedan har jag varit ute med hunden i en timme och efter det åkte jag in till medborgarplatsen för att möta Denize. Hon var jättefin idag, superglad att jag har henne. Vi gick och kollade lite i affärer sen kom Amanda, vi satt vid Medborgarplatsen ett tag vid en pub(?) och tog en öl. Amanda skulle ju till bajenmatch och då var det dags för mig och Denize att vandra vidare. Vi gick en promenad till T-centralen, gick runt lite där och sen skilljdes vi faktiskt åt. Denize skulle hem och äta och själv är jag med hemma. Men känner mig inte så hungrig just nu. Apititen kanske kommer tillbaka snart.

Här är några bilder från idag, puss sålänge!



Kommentarer:
#1: dddenize

naw tack :D åh, så glad att jag har dig me min fina vän!

2011-04-19 @ 12:13:31
#2: dddenize

naw tack :D åh, så glad att jag har dig me min fina vän!

2011-04-19 @ 12:13:44
#3: angelica

men fan va snygg du var i mittbena kvinna :O :D

2011-04-21 @ 21:56:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: