Alexandra Micaela Rylander

2011-04-13
14:57:30

Påsklov närmar sig!
Allt som behövdes för tillfället var en fet långpromenad! Med såklart min suuupersöta hund <3 Jag mår bättre nu för tillfället. Var hemma idag pga sömnbrist och huvudvärk. Men det positiva före det negativa, imorgon skall jag till skolan för nationellt prov. Vilket innebär ingen praktik. Jag börjar bli lite panikslagen, man vet ju aldrig vad dom slänger in på nationella. Men jag vet att det kommer gå bra.

Sedan på fredag eftermiddag kommer min Joakim till Tyresö och hälsar på för helgen, då tänkte vi busa iväg till min moster och mina kusiner. Jag saknar dom, och vill träffa dom. Så det blir nog antagligen fredag vi åker och hälsar på! Hihi <3 Sedan efter det är det påsklov!!!! HÄRLIGT, jag vet vad jag skall göra. Jag skall leka med Denize och sedan Sara, sedan hoppas jag även att jag får leka med Sandra något i veckan. Sedan skall jag se till och få ett jäääätte jätte stort påskägg med massviss av marsipanägg och kycklingar! Mmmmm num num :D Av vem vet jag inte, hihi.


Puss sålänge!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: