Alexandra Micaela Rylander

2011-04-24
22:53:22

Underbar helg!
Jag har varit kattvakt hela helgen hos min syster, då har Joakim gjort mig sällskap vilket har varit jätte mysigt!! I fredags kom han tidigt på morgonen och då sov vi ett tag. Sedan låg vi och sola, det vart underbart fint väder! Sedan åkte vi till stan med Denize och gick runt lite, vi gick och titta i affärer och åt glass. Sedan promenerade vi till medborgarplatsen där vi träffa Denize kompis. Jag och Joakim stannade inte så länge för jag vart lite stressad pga att vi skulle ut på kvällen och ville fixa mig innan. Men seg som jag är så kom jag inte hemifrån på kvällen förs 10 i alla fall så! Jag och Joakim mötte Alex, Robin och Tim vid gullmars. Det var väldigt roligt att träffa Alex igen, han är min homie och det var ett bra tag sen! Vi åkte vidare till fridhemsplan för att möta upp lilla söta Denize där sedan var vi framme vid krogen. Gud vad jag dansade hela kvällen, jag hade jätte roligt och det var så roligt att umgås med mina kära vänner! Dom gjorde hela kvällen! Jag fick i mig lite för mycket vid slutet dock, men det vart inte sådan farlig baksmälla dagen efter, men seeeeeg vart jag! Otroligt seg! 

På lördagen solade jag som fredagen med Joakim och sedan åkte vi på middag hos min moster. Lika roligt att träffa dom som alltid, saknat att ha dom i närheten. Det känns som det bara var någon dag sedan jag sa hejdå till dom på flyttdagen. Men snart är det tre veckor sedan. Läskigt hur snabbt tiden går! :) På tal om tid, inte långt kvar till studenten, woop woop!    

Idag har jag och Päbbi inte gjort så mycket, vi har kastat vatten på varandra i solen, eller han dränkte mig i vatten i solen.. Hahah. Så solen har varit höjdpunkten idag, vilket underbart varmt väder. Heeelt sjukt jag svär, så galet varmt och skönt! :D






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: