Alexandra Micaela Rylander

2011-12-20
16:59:39

Spontana tjejer. Från svart till blont (heheheh)


Hade en jätte mysig helg med Nenne och spontant blekte vi mitt hår. Jag var jätte ivrig och hade föreställt mig att jag skulle vara platina blond redan första omgången (vet inte hur jag fick för mig det för samtidigt vet jag att det skulle se ut som helvetet själv)

Efter 5 omgångar med blekning i håret, har blekt varje dag sen i lördags. Vet att det inte är bra men är desperat rent ut sagt, men nu ska jag vänta till torsdag till att bleka nästa gång.

Mitt hår ser nästan ut såhär just nu  Det är lite ljusare oranget än detta, mer mörkare i längderna. Det finns typ bara söta Hayley Williams (paramore) som passar i dom här tonerna.

Nästa gång jag färgar ska jag köpa en färg och inte en blekning som tar bort det det oranga och gula nyanserna i håret. Hittade en perfekt färg till detta, vart så glad. Har hört massa med positivt om färgen med! Sedan har jag köpt silvershampoo så det kommer arta sig!

Färgen heter "Stockholm extra ljus pärlemoblond" Ballt namn, if u ask me :D


Kommentarer:
#1: Cajsa

hejsan slötnos! allt bra? :D

2011-12-28 @ 19:55:29

Hejsan!

Nu finns min senaste teckning "Love Explosion By Lieeya" på bloggen, kommentera gärna och säg vad du tycker! / Kram, Lieeya

2011-12-30 @ 00:29:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: