Alexandra Micaela Rylander

2011-02-25
18:53:57

såååå tjejigt!!!
Jag är helt förälskad i dom här rosa mobilerna. Barbiemobilen är ju superduper ball! Väldigt söt av sig, jag tror inte den är så praktiskt, mest en "playaround" mobil, men den var verkligen sockersöt.  Sedan tycker jag om Sony Walkman mobilen, den är något extra, skulle jag verkligen kunna tänka mig och ha! Men finns dom och få tag på? Ja, i JAPAN.... -.- Helt otroligt när man hittar något man gillar så är det asiatiskt. Våra Svenska mobiler är så tråkiga. Den sista mobilen Sony Ericsson Green Heart, finns och köpa här hur lätt som helst (elgiganten) men den har ju inte det  där lilla extra. Hör ni suget på mig efter en ny mobil eller? Hahah. Jag avskyr min Iphone, tycker inte om touch och den är så stor och klumpig. I hate it....!!!! Nej men dom här mobilerna är verkligen mums ;)




Kommentar:
#1: Cajsa

åh, de två förtsta vill jag ha! :D

2011-02-26 @ 17:45:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: