Alexandra Micaela Rylander

2011-02-22
17:58:19

today all newz
http://kenzas.se/2011/02/22/luncha-med-nadia/#respond

Kunde inte lägga upp bild på bloggen, men det där.. örhängena och frisyren så det ser ut som sidecut, så jävla snyyyyyggt..!!!! Insperation!!!!!!!! :'D

Börjar bli på bättringsvägen nu, skall tvinga mig själv att bli frisk till imorgon! För då skall jag träffa min Päbbi :D Sedan efter skolan ska jag möta upp Joakim och sedan skall vi åka och fika med min mamma, (undra om han är lite nervig?) och då får jag träffa min Saga och min bambi :D Som jag saknar var eviga dag.


Och jag längtar till våren, fina klackar korta kjolar, hängiga pösiga shorts med snyggt linne till och ballerina skor, korta klänningar, u name it!!!



// Bjuder på en härlig bild med Twiggy ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: