Alexandra Micaela Rylander

2011-01-29
12:41:29

This weekend
Igår var jag på risk1an i Tyresö, det gick bra. Men var rätt långa timmar, så vart väldigt rastlös efter ett tag. Men nu har vi det avklarat för att kunna ta körtkort i alla fall..!

På kvällen var jag ute med min mamma och åt middag, det var faktiskt väldigt trevligt och gick superbra!
Idag skall jag fixa och trixa med mig själv, måla naglarna och sånna grundläggande saker med mitt yttre innan Joakim kommer, giih ^^

Hoppas jag hinner gymma imorgon :D



Alla andra ha en nice weekend!

Kommentarer:
#1: Aleexhater

Du verkar ju fan knulla runt hela tiden? :S

2011-01-31 @ 09:08:01
#2: Alexandra

Inte för jag förstår vad du syftar på men.. Sex är härligt :)

2011-01-31 @ 11:39:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: