Alexandra Micaela Rylander

2011-06-07
19:13:52

Att testa sig fram
Nu kommer säkert många kritisera. Men detta är mitt val min kropp och mitt expriment. Till att börja med skall jag prova mig fram lite med "Naturdiet" är nyfiken om det funkar, skall försöka byta ut måltiden mot pulvet och barer. Och även äta en frukt eller grönsak i mellan. Om 1 månad får vi se hur det har gått. Men är ganska motiverad till att göra detta. Ska bli roligt att få utmana sig själv. Jag har motionerat 2-3 timmar varje dag nu i  2 veckor, känns awesome. Nu har jag börjat gymma igen med! Så kredit till mig.


Puss på er :]





Kommentar:
#1: J

Det är svårt att hålla motivation uppe när man är ensam, du har inte funderat på någon partner?

2011-06-07 @ 23:49:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: