Alexandra Micaela Rylander

2011-06-27
13:53:48

Bra dagar i mitt hjärta
Har tänkt bloggat ett par dagar nu, men det har inte blivit av! Jag antar att jag har varit rätt så mycket upptagen! I fredags så åkte jag till Haninge, där det var fest. Denize och Pontus var ju redan där. Jag tror det var lika bra att jag kom senare för festen hade inte riktigt startat igång än, men det tog inte lång tid tills det gjorde det! Jag och Nenne drack öl hela kvällen och hade jätte roligt :D Jag tyckte väldigt mycket om kvällen, umgås med roliga Jag fick till och med Denize upp på dansgolvet! (Lucky me!) 

Snodde lite bilder från Denize blogg (Den hittar ni här http://ddenize.blogg.se)
 Love ♥

Igår då (söndag) så var jag och Denize och shoppade i stan. Eller ja hon står väl för shoppingen, jag hittade bara ett plagg! Men jag vart nöjd ändå. Det var mysigt att umgås med henne på tu man hand, speciellt nu innan hon åker till Turkey i två hela veckor. Hoppas dom veckorna går snabbt, kommer sakna henne ♥

Just nu ligger jag och solar och njuter av vädret. Jag ska bli så brun innan jag och Sandra drar till Göteborg, för det skall vi ju snart ju ;) LÄNGTAR!

Puss på er sålänge.

Gårdagens outfit



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: