Alexandra Micaela Rylander

2011-06-27
20:25:40

Grrreeat
Jag har tappat min glöd, men jag hittar den nog snart igen må tro!

Vill ni ha en bra blogg?

http://blog.inventingadam.net/ Skvallrar lite om den just nu bara för er för en kort sec. Handlar om en helt schyst grabb i min ålder, Robin var namnet och han tänker mycket. Väldigt mycket, men hans tänkande är facinerande och han skriver musik, han skapar musik. Han är grrrrreat på att skapa music, bara så ni vet det! En blogg värd att läsa helt enkelt. Så fucking ENJOY :)


Som jag sa btw min glöd, tror jag hittade den igen nu. Mår lite bättre än tidigare. Jag ska städa lite nu, och putsa bort lite snuskiga damråttor som ligger här och var, onice.

Pös på er och take care. Peace :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: