Alexandra Micaela Rylander

2011-06-28
11:38:59

Shopping, botemedel för själen
Det är något med shopping och rätt sällskap. Jag var med Blidell igår, en barndomsvän. Jag har inte träffat henne på ett tag så det var mysigt att tillbringa tiden med henne igen. Jag fick hem 2 par jeans, äntligen hittade jag svarta jeans som satt jätte bra! Och ett par mörkblå, sen fyndade jag hem en hårspray och saltspray också, ni vet för att få till strandruff looken ;)

Här var min outfit igår, och den nya tröjan jag fyndade i söndags. Love the colour ♥


Kommentar:
#1: Sassäh

Hallojs på dig! ^^ Jag gillar din blogg, och om du känner för det så besök gärna min blogg?! [a] Du kan även gilla min blogg på facebook och/eller följa den via bloglovin. Hoppas att du får en underbar dag! :) kram!

2011-06-28 @ 12:10:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: