Alexandra Micaela Rylander

2011-03-03
19:34:58

Stockholm i mitt hjärta
Imorgon skall jag åka tillbaka till Stockholm igen, underbart jag längtar..! Östhammar är fint, men man blir snabbt otroligt rastlös. Finns inga affärer eller något.. Som jag är van vid, man är väl storstadstjej.

Joakim kommer inte hem från jobbet förs i natt, så skall väl ta en kopp Te och lägga mig och mysa framför en film. Sedan i helgen skall jag bo hos min syster med Joakim för att passa hennes djur. Mysigt att ha lägenheten för sig själv. Då skall jag mumsa Ben&Jerrys hihi, sen skall jag passa min lilla prinsessa Saga. Det har jag saknat, att ta hand om min vowa.

Idag har jag i alla fall gjort en nödvändig sak, pluggat körkortsteori. Undra vart resten av dagen tog vägen. 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: