Alexandra Micaela Rylander

2011-03-15
21:27:30

Today I work out again
Fick panik när jag vaknade i morse, ett par jeans som jag stortrivs i, men dom krymptes i tvätten, alla leggings i smutsen. What to do? Jo jag snodde mina gamla jeans som jag givit till min kusin. Men dom åkte av röven varje kvart idag, vart super irriterad. Så efter skolan idag åkte jag och köpte nya "Jeggings" på Gina, och ett par leggings. Illa i ekonomin men stort plus i kanten för garderobsfyllningen. Man kan väl inte gå helt näck i alla fall ;D

Har gymmat idag och dansat Zumba, helt underbart. I love it!!!! Jag har saknat och dansat det. Avslappnande och skönt att få gymma av sig all energi efter 2-3veckors sjukhet!

Nu skall jag plugga lite, sedan blir det himmelriket i sängen. Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: