Alexandra Micaela Rylander

2011-10-28
13:50:57

Friday everyday!
Humör på topp check! Idag har jag ägnat min dag att gymma, städa och snart ska jag iväg på UIT-möte :D Sen efter det skall jag handla lite mysipys till ikväll. För ikväll tänkte jag ägna mig åt att fixa mig (ta hand om mig själv -kväll) jag ska måla naglarna, raka benen, inpackning i håret osv! Så jag tänkte köpa fruktblandning är jätte sugen på det! :D

Mååååste ju bara visa er vem jag träffade på i veckan ;) Hon är en av mina stora idoler, hon är så söt! Och vart jag lycklig eller?! JAAA! Jag grät av lycka :'D



Men nu ska jag byta kläder och sen dra iväg!


Ha en jättefin fredag, puuuss <3

Kommentar:
#1: ddenize

sv: hahahah xD visst e jag lite söt iallafall? xd <3

2011-10-29 @ 16:09:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: