Alexandra Micaela Rylander

2011-10-29
16:08:59

I'm a mouse daaah?!
Heeeej på er, era halloween fantaster! :D Idag är det ju fest från många håll och kanter. Utklädnader och supande! :D Igår satt jag och tittade på Mean Girls, för att få lite insperation från deras utklädnader med smink osv. Jag älskar hur dom beskriver slampregeln på halloween, att varje tjej för gå hur slampaktigt dom vill utan att någon kan säga ett knyst om det. Och det stämmer ju faktiskt!   Jag har varit inne på några av dom stora bloggarna idag, bland annat Kissie (som skall vara en lammskötare= vet inte vad det heter med ett annat ord) och Kenza som skall vara en söt liten älva!

Själv skall jag vara ...
 en söt liten katt (a) hihi.



Här är några av dom kostymer som jag tycker är riktigt tilltalande! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: