Alexandra Micaela Rylander

2011-10-17
11:47:22

Upp och hoppa träning på g!
Har preeecis varit och tränat i en timme nu! Ska börja gymma varannan dag! Det känns jättebra! Åt kanon god frukost imorse med :D Ett glas smoothie, ett glas barocca bost och en kopp te! Åt en banan nyss med efter träningen! Det är jätte härligt, för mitt humör har inte känns såhär bra på länge(får se hur länge det håller i sig) Men hoppas på länge!

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen tror jag det blir en fika med Sandris! Men man vet aldrig, för man får aldrig tag i kvinnan! *Frustrerad*  Ska visa senare vad jag shoppade i fredags med :D

Ha en bra dag! ;)




Kommentar:
#1: ddenize

O M G!!!!!!!!!!!! alexandra har skrivigt ett blogginlägg!! kors i taket hahahaha <3

2011-10-18 @ 17:47:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: